Vásárlás info

Vásárlási és szállítási információk

Üzletünk hétköznap 09:00 – 18:00 óráig, szombaton 09:00 – 13:00 óráig van nyitva.

Házhoz szállítási igény esetén a következő információk lehetnek fontosak.

Termékeink ugyanannyiba kerülnek az üzletben, mint a webshopon keresztül. Házhoz szállítás esetén a szállítás költsége 1390.- HUF Magyarország belterületén. A szállítás többletköltségét átvállaljuk!

30. 000.- HUF fölött a szállítás ingyenes, teljes költségét átvállaljuk!

Áraink forintban értendők, bruttó összegek vannak feltüntetve!

A vásárláshoz nem szükséges regisztrálni!

Csupán a kiválasztott termékeket kell kosárba gyűjteni, majd amikor úgy érezi, hogy végzett – akkor át kell gondolni, hogy biztosan nem szeretne – e mást is vásárolni!

Ha a döntés végleges, akkor tovább kell menni a PÉNZTÁR gomb megnyomásával, és kitölteni a szállítási információkat. A telefon, illetve az e-mail cím megadása a futár számára segítség, így tudja értesíteni a csomag érkezéséről. Az információkat bizalmasan kezeljük.

A CÉGNÉV akkor szükséges, ha a számlát cég számára kell kiállítani.

Ezek után kiválaszthatja a fizetési módot.

  • Dönthet úgy is, hogy a kiválasztott termékeket az üzletben veszi át nyitvatartási időben. Ez esetben a fizetésre az áru átvételekor kerül sor. Tulajdonképpen ez olyan, mintha félre tetetné az árut, amelyre maximáltan 5 napig van lehetőség.
  • Fizethet közvetlen átutalással, a banki adatok megtalálhatóak a visszaigazolásban.
  • Fizethet a PayPal rendszeren keresztül is.
  • Fizethet utánvéttel, így a szállítási költség megterhelődik 550.- HUF összeggel.  30. 000 HUF fölötti megrendelés esetén itt is ingyenes a szállítás, a teljes költséget átvállaljuk.

Minden ügymenetről a rendszer e-mailban értesíti.

Felhívjuk figyelmét, hogy csak a hozzánk online beérkezett, visszaigazolt és a rendszerünkön átfutott (bekészítés, számlázás stb…) , megrendelését elfogadottnak tekinteni. (Kitétel az üzletünkben leadott megrendelés)

Szállítás várható teljesítése, általános információk

A rendeléseket általában 2-3 munkanapon belül teljesítjük (inkább 1-2). Az áruk kézbesítése főként napközben történik.

A megrendelés leadása után szinte minden esetben azonnal kap egy visszaigazoló emailt, melyben a rendelés tételesen szerepel (termékek, fizetés módja, szállítás módja, kedvezmények, megjegyzés stb…) Mivel ez automatikus, azonnal meg kell érkeznie.

A leadott és visszaigazolt rendelés egy megkötött szerződés, írásba foglaltnak minősül.

A szerződés Nyilas Krisztina egyéni vállalkozóval jön létre.

Nyilas Krisztina E.V.

Cím: 1221. Budapest Kossuth Lajos utca 2/B.

Angel’s life /nyitva tartás: H-P: 09:00 – 19:00 Szo: 09:00 – 13.00/

Adószám: 66946030-1-43

Statisztikai szám: 66946030-4762-231-01

Bejegyzés éve: 2015

Bankszámlaszám: OTP 11773229-00223737


A  rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével.

A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, ha a vásárló a megfelelő oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a nem vállalunk felelősséget. A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni.

A vevő minden esetben köteles ellenőrizni a csomag- és tartalmának sértetlenségét (sértetlennek látszó csomagolásban is lehet szállítás közben megsérült törött áru), mielőtt átveszi rendelését. Az ellenőrzés során a külsérelmi nyomok mellett győződjön meg a termék sértetlen állapotáról is. Ez azért fontos, mert a Vevő aláírásával nem csak a kézbesítés teljesítését igazolja, hanem a sérülésmentes átvételt is.  Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, ragaszkodjon hozzá, hogy a futár erről jegyzőkönyvet vegyen fel. Ebben az esetben a  termék cseréjét, vagy amennyiben ez nem lehetséges, visszavételét, díjmentesen biztosítjuk.

Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb két alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.

A kiszállítás 8-18 óra között történik.

 

14 napos pénzvisszafizetési garancia – az elállás joga

Amennyiben a megrendelt és kifizetett termék bármilyen okból nem nyeri el tetszését és visszaküldi a kézhez vételtől számított 14 napon belül, visszafizetjük a termék árát. Ebben az esetben nincs más feladata, mint visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb harminc napon belül visszatérítjük a termék árát.

Kizárólag hiánytalan csomagolású, és hiánytalan termék visszaszolgáltatása esetén tudjuk a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni!

Kérjük, hogy a visszajuttatott termék lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban legyen (hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni), vagy ha már felbontották a termék csomagolását, akkor ügyeljen arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban mind meglegyen.

A visszajuttatott termék szállítási díját nem áll módunkban visszatéríteni, az elállás joga csak a termékre és az eredeti termék(ek)re vonatkozik. A kiállított számla csatolásával segítse a munkánkat abban, hogy könnyebben be tudjuk azonosítani a hibás terméket.

Futáros kiszállítás esetén a sértetlen terméket lehetőség szerint a számla másolatával, saját költségen küldje vissza az Angel’s Life címére (1221 Budapest, Kossuth Lajos utca 2/B.), és a megérkezésétől számított 30 napon belül (általában azonnal és haladéktalanul) visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását. Az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él! A termék nem rendeltetésszerű használatából adó károk megtérítését kérhetjük.


Személyes átvétel esetén a már átvehető terméket üzletünkkel kapcsolatba lépve lemondhatja akár e-mailben, akár telefonon. Kérjük, hogy a rendelési számot minden esetben továbbítsa számunkra.

Üzletünkben történt átvétel, és fizetés esetén a webáruházakban vásárolt termék visszafizetési garanciáját nem áll módunkban érvényesíteni, azokra a személyes vásárlási kötelezettségek az irányadóak.